elo (Export Leftovers) is looking for a highly motivated, detail-oriented, and energetic Customer Service Representative to manage customer queries and complaints.

You will also be asked to place orders, do confirmation calls, and escalate complaints across a number of communication channels.

KEY RESPONSIBILITIES:

  •  Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.
  •  Responding promptly to customer inquiries.
  •  Acknowledging and resolving customer complaints.
  •  Processing orders, forms, applications, and requests.
  •  Providing feedback on the efficiency of the customer service process.
  •  Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
  •  Answer calls professionally to provide information about products and services, take/cancel orders. Or obtain details of complaints.

Qualification: Intermediate

Experience: 1 Year

Field: Customer service/Customer support

Timings: 9:00 AM - 6: 00 PM

Working days: Monday-Saturday

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۸, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۷, ۲۰۲۰

Elo

ملبوسات / کپڑے · 51-100 ملازمین - لاہور

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Officer

Orient Overseas Container Line Limited, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative (CSR)

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

T XPERT, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Homazing, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!