1. Managing customer service and inquiries
  2. Identifying and assessing customers’ needs to achieve satisfaction
  3. provide product/services information and resolve any emerging problems

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۹, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۸, ۲۰۱۷

Enomsoft

خدمات · 101-200 ملازمین - کراچی

Enomsoft is a Web Design & Web Development company based in Karachi, Pakistan since 2006. We provide a comprehensive range of services which are included in web design and development, web application development, flash multimedia, video Commercials, search engine optimization, domain & hosting registration, email marketing, graphics, print designing and web consultancy. We provide strategic design services that enable our clients to increase sales, build brand awareness and increase customer reliability. Our team works in collaboration with our clients throughout the design & development process to ensure that the website matches their specific needs and expectations.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Ascent Communique, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Talk Agent, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Nexa Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative (CSR)

Global Support Services (GSS), لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!