Job Description


  • The Customer Service Representative attracts potential customers by answering product and service questions; suggesting information about other products and services.

  • Process orders, prepare correspondences and fulfill customer needs to ensure customer satisfaction. 

  • Has knowledge of commonly-used concepts, practices and procedures within a particular field.

  • Rely on instructions and pre-established guidelines to perform the functions of the job.

  • Works under immediate supervision. Primary job functions do not typically require exercising independent judgment.

  • Typically reports to a supervisor or manager.

  • The target is to ensure excellent service standards and maintain high customer satisfaction.


Candidate should be possess Excellent Spoken English Accent, Must be good at written communication.


Please check timing before applying for the job.


Job timings are 6PM to 3AM (Night Only).


نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۱۲, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۱۱, ۲۰۱۹

EPIC IT Soft

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

EPIC IT Soft

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Crystal Fox, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

iQualify UK, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!