JOB SUMMARY:

Customer Service Executives are required to answer incoming calls from customers for various reasons- take orders, answer inquiries, resolve complaints and provide information.

MAJOR JOB RESPONSIBILITIES:

  • Answer and follow-up calls professionally and provide information about products and services.
  • Maintain healthy relationships with existing customers and to retain them.
  • Responding to the customer’s queries within the given time frame.
  • To ensure that the customers details and other relevant data is completely entered into the system correctly.
  • Analyze and solve problems accordingly

Skills

  • Excellent communication in English.
  • Customer handling skills.
  • Punctual and confident.
  • Must be available to work in all shifts (Evening & Night)
  • Prior call centre experience is a plus point

Shifts Timings:

Candidates must be flexible for the following shift timings

6:00p-3:00a

7:00p-4:00a

8:00p-5:00a

Salary and Benefits:

Basic Salary : 18,000 PKR

Performance incentive: Up to 16,000 PKR based on KPI’s

Dependability : 6000 PKR on 100% monthly attendance

Other benefits: Company Provided Pick and drop, meal. After confirmation benefits include, Medical Insurance, Provident Fund, Annual Leaves, Sick and Casual leaves and advance loan facilities. 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
20 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
محکمہ:
BPO
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۰۳, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۰۲, ۲۰۱۹

ePlanet Communications (Pvt) Ltd

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 301-600 ملازمین - کراچی

ePlanet Communications Inc. was founded in August 2003. ePlanet Communications has offices in Canada, U.S.A, U.K and Pakistan. We specialize in BPO (Business Process Outsourcing) Services and Software Development & Call Center Services to our North American Clients. We are committed to serve our business partners with competence and excellence.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Crystal Fox, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!