We are looking to hire candidates seeking to excel their skills as well as their career.

Job Description:

  • Respond to the Emails regarding products and services.
  • Reply to customers queries/complaints through emails or calls.
  • Coordinate with different departments for all queries and feedbacks.
  • Convince the customers while portraying the positive image of the company. 

Apply now if you have Excellent Communication skills.

We pay Fix salaries per month plus perks, no sales target given.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Garden East, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۰۳, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۱۸, ۲۰۱۷

Esire

E-Commerce / E- Business · 51-100 ملازمین - کراچی

Esire is one of the leading international e-commerce Companies in Pakistan, established in 2011. Esire owns and manages multiple e-commerce Brands and is growing day by day. Our workplace has competent individuals with skills and passion for ensuring a win-win culture for both the company and its customers.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Executive

FDS Communications, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

Mindstorm Communications LLP, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

Taxol Services, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

GCS Private Limited, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!