We are recruiting Customer support/client services Agents (issue solving skills, lead calling, customer support & service, chat support) with fluent written and excellent English language skills. The calls will be to & from the Middle East and the candidate should be able to understand different accents.

Have a clear understanding of the services offered by the company along with policies and procedures. (training will be provided)

Answer and calling in a professional manner to provide information about products and services, take/ cancel bookings, or obtain details of complaints.

Keep records of customer interactions and transactions, recording details of inquiries, complaints, and comments, as well as actions taken. Process bookings, forms and applications.

Follow up to ensure that appropriate actions were taken on customers’ requests.

Refer unresolved customer grievances or special requests to designated departments for further investigation.

Calling Leads

Coordinating with vendors

Solving customer problems

Coordinating with operations team

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Bahadurabad, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۰۲, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۰۱, ۲۰۱۹

eZhire

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - کراچی

peZhire/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative (CSR)

Global Support Services (GSS), لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!