SUMMARY

Facon is looking for a Customer Support Executive (International) who can interact with our customers, manage queries and complaints efficiently & effectively.

JOB DESCRIPTION

  • Ensure that our customers have a great experience using our service by responding to their queries, requirements, correspondence by different communication means.
  • Should be able to communicate fluently in English with the customers.
  • Interact with customers to provide and process information about products and/or services
  • Must be able for cold callings.
  • Evaluate customer needs resolve etc.
  • Build relationship with customers to strengthen our service competitiveness.
  • Able to utilize customer feedback to recommend product and service improvements

JOB SPECIFICATION

Qualification: Bachelor’s / A' Levels

Experience: Should have at least 1 year relevant experience.

Salary Range: 25000 to 35000.

Skills: Excellent problem-solving, time management & soft skills.

  • Must be Fluent in English.
  • Collaborative mindset

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۲۱, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۲۰, ۲۰۲۲

FACON

خدمات · 11-50 ملازمین - کراچی

p./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Zulfiqar Motors CO.,LTD, لاہور, پاکستان
دسمبر ۰۸, ۲۰۲۲ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Smart Placement Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۱, ۲۰۲۲ شائع ہوئی

Customer Support Executive

A.Zar Textile Pvt. Ltd., فیصل آباد, پاکستان
دسمبر ۰۷, ۲۰۲۲ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Dzine Media, فیصل آباد, پاکستان
نومبر ۲۱, ۲۰۲۲ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!