Facon is looking for a Customer Support Executive (International) who can interact with our customers, manage queries and complaints efficiently & effectively.

JOB DESCRIPTION

  • Ensure that our customers have a great experience using our service by responding to their queries, requirements, correspondence by different communication means.
  • Should be able to communicate fluently in English with the customers.
  • Interact with customers to provide and process information about products and/or services
  • Must be able for cold callings.
  • Evaluate customer needs resolve etc.
  • Build relationship with customers to strengthen our service competitiveness.
  • Able to utilize customer feedback to recommend product and service improvements

JOB SPECIFICATION

  • Qualification: Bachelor’s / A' Levels.
  • Experience: Should have at least 1 to 2 years relevant experience.
  • Salary Range: 30000 to 35000.
  • Skills: Excellent problem-solving, time management & soft skills.
  • Must be Fluent in English.
  • Collaborative mindset.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۰۵, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۰۴, ۲۰۲۲

FACON

خدمات · 11-50 ملازمین - کراچی

p./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Hornfels, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive - Domestic

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!