Facon is looking for a Senior Customer Support Representative who can interact with our customers, manage queries and complaints efficiently & effectively.

  • Ensure that our customers have a great experience using our service by responding to their queries, requirements, correspondence by different communication means. 
  • Evaluate customer needs resolve etc.
  • Identifying new opportunities and making new strategies for bringing change in process.
  • Able to utilize customer feedback to recommend product and service improvements
  • Must be responsible to get in touch with our customers.
  • Should be able to communicate fluently with the customers.
  • Manage Team concerns and resolving any queries.
  • Qualification: Bachelor’s / A' Levels
  • Experience: Should have at least 1 year of relevant experience (Prior experience in leading a team will be plus).
  • Salary Range: 30000 to 35000.
  • Skills: Excellent problem-solving, time management & soft skills.
  • Must be Fluent in English.
  • Positive personality and attitude.
  • Having good typing speed.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱۴, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱۳, ۲۰۲۱

FACON

خدمات · 11-50 ملازمین - کراچی

p./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Ascent Communique, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Talk Agent, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Nexa Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Cyber Imaging, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!