Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner.


Responsible to resolve customer issues in compliance with company procedures for routine inquiries.


Follow communication “scripts” when handling different queries.


Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives.


Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
20 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال (Having Experience less than 1 Year would be eligible if meets the criteria.)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۲۱, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۲۱, ۲۰۲۰

Fortis Group

ترقیِ کاروبار · 11-50 ملازمین - راولپنڈی

Fortis Group is a big corporate aims to promote excellence in various businesses. Currently, Fortis Group has planned to exceed in Real Estate, Organic Foods and Agriculture sector with a vision to organize numerous businesses under one roof.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Ascent Communique, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Talk Agent, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Nexa Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!