• Answers incoming calls.
  •  Directs call to staff, or departments through the switchboard or PBX system.
  •  Understand the telephone operator board or PBX switchboard operations.
  •  Must be polite and courteous while answering the phone.
  •  Monitored busy or unanswered lines.
  •  Checked back with callers on hold to update status.
  •  Excellence in public relations and customer service.
  •  Maintained attendance register on daily basis with proper marking.
  •  Detail oriented with strong multi-tasking and negotiation skills.
  •  Responsible for other duties as assigned

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Human Resource
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
عمر:
17 - 32 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
1 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۲۳, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۰۷, ۲۰۱۸

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!