• Answer Level 1 (General/Basic) queries via email to non-high value customers.
  • Answer Level 2 (Complex and/or Sensitive) queries via email and/or calls.
  • Work on churn avoidance under CSM Seniors supervision.
  •  Outreach potential customers for upselling, churn control and NPS follow-ups
  • Monitor Churn through CSD and Slack Alerts.
  • Monitor Abuse through CSD, Slack and Daily Authorization emails/notifications.
  • Detect and Act on upselling opportunities.
  • Regular low touch communication with potential / high-value customers.
  • Work on OKRs assigned by departmental HoD or team lead of CS.

Skills:

  • Excellent written & verbl English communication skills.
  • Analytical (problem solving) mindset.
  • Attention to detail.
  • Process oriented.
  • Self-deciplined
  • Very good Interpersonal skills.
  • Strong empathy.
  • Basic knowledge of one or more of the applications we use (preferably WordPress) will be a plus point.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Software Design and Development
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال (Atleast 2 years\' of experience)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۳۱, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۳۰, ۲۰۱۹

Gaditek

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 601-1000 ملازمین - کراچی

Founded in 2008, Gaditek is a new age technology company that believes in employee-centricity. Over the past decade, we have grown from a team of 3 people and 1 product to over 550 employees, 15 internationally recognized brands in 7 different industries including Managed Cloud Services, Cyber Security, VbaaS, Athleisure, Lifestyle, Media & Publications, and Financial Services. At Gaditek, our employees choose to question and are expected to question everything around them, and then find ways to do things differently. The result? Amazing people, great teams, awesome business units, and people-centric culture that always end up going to new and unknown places.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Success Manager / Business Analyst

Dukan.pk, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Success Specialist - Voice Program

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مارچ ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Success Manager (Real Estate)

Premier Choice International, راولپنڈی, پاکستان
مارچ ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Atlantic Ocean, لاہور, پاکستان
مارچ ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!