Required Customer Support Representative for Largest bank of Pakistan.

  • Responsible for servicing customers over phone on various products and services offered by bank.
  • Assist customer satisfaction and retention through successfully resolving customer issues as well as inquiries.
  • Route complaints/ requests to concerned departments.
  • Product specific training will be provided to all selected candidates.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
35+ آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال (Dealing with Customer, Fresh Graduates are encouraged to apply)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۲۳, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۲۲, ۲۰۲۱

GCS Private Limited

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - اسلام آباد, کراچی

pSecurity and Surveillance is GCS's core competency . We have won rich recognitions from dignitaries , law enforcement organizations and the executive administrations for our contribution to safeguarding the lives and properties in Pakistan./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Ascent Communique, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Talk Agent, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Nexa Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

London Travel Solutions Ltd, بھاولپور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!