·         Organize office and assist associates in ways that optimize procedures

·         Sort and distribute communications in a timely manner

·         Create and update records ensuring accuracy and validity of information

·         Monitor level of supplies and handle shortages

·         Resolve office-related malfunctions and respond to requests or issues

·         Coordinate with other departments to ensure compliance with established policies

·         Maintain trusting relationships with suppliers, customers and colleagues

·         Perform receptionist duties when needed

·         Maintaining files and records so they remain updated and easily accessible

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۷, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲٦, ۲۰۱۸

Ghrasa Laboratory Supplies

صحت کی نگہداشت / ہسپتال / طبی · 1-10 ملازمین - لاہور

GLS (Ghrasa Laboratory Supplies)

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Office Clerk

Meekail Shipping Pvt. Ltd., کراچی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Officer

Home Efficient Ltd, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Senior Admin Officer

Wali Laminates Pvt LTD., لاہور, پاکستان
اپریل ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Assistant / Administrator

QuiQia, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!