Greet and welcome guests as soon as they arrive at the office.

  • Direct visitors to the appropriate person and office Answer, screen, and forward incoming phone calls Ensure reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g., pens, forms, and brochures)Provide basic and accurate information in-person and via phone/email.
  • Receive, sort, and distribute daily mail/deliveries.
  • Maintain office security by following safety procedures and controlling access via the reception desk (monitor logbook, issue visitor badges)Order front office supplies and keep inventory of stock.
  • Update calendars and schedule meetings Arrange travel and accommodations and prepare vouchers.
  • Keep updated records of office expenses and costs.Perform other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing, and faxing.

مخصوص کام

  • Phone calls
  • Reception tasks
  • Official assignments

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۵, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۴, ۲۰۲۱

Hira Khan Salon

ذاتی نگہداشت و خدمات · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!