Customer support person required for a reputable e-commerce brand since 2016 which works in the domain of fashion apparel , sneakers and accessories.

Office timings: 4:00 PM to 12:00 AM 

Holiday: Fridays will be off instead of Sundays.

Details : 

  • To handle customers' phone calls, messages, emails, day to day order confirmations, and guiding the customers in purchasing of products.
  • Channels where a person needs to provide customer support 
  • CALLS / SMS / Email 
  • Whatsapp
  • Facebook / Instagram
  • Snapchat 

Qualification:

  • Fluent in English
  • Can read/write English well.  

Experience: 

Prior experience of 6 months to 1 year will be preferred else training will be provided. 

Salary : 

Market competitive salaries will be decided according to the skill set and experience of the person.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۹, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۹, ۲۰۲۰

HopKicks

فیشن · 1-10 ملازمین - اسلام آباد

Hopkicks is one of the biggest Pakistan eCommerce portal for high end fashion since 2016. We are always on the lookout for young energetic individuals who really understands the fashion culture and enjoys working in same domain.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Hornfels, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive - Domestic

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!