• Guests (Customer) complaints management reporting to the higher management, comment cards compliance and follow-up calls to the guests.
  • Daily review/check of product quality, product presentation and reporting quality assurance on daily basis.
  • Staff Management includes; Attendance, staff leave, advances record, hiring of right person of right job, staff documentation, staff personnel files, and staff vaccinations.
  • Ensure compliance of Health and Safety of Guests and Staff within the premises.
  • Daily inspection of outlets, maintaining checklist, variance report of FOH and BOH, POS inspection.
  • Control operational cost of outlets, introducing new ways of cost-cutting and cost-effective plans. 
  • Monthly reporting of outlet operations, (Outlet’s Monthly Closing).
  • Implementation and compliance of company policies and protocols.
  • Upselling targets and achieving them on monthly basis.
  • Training and development of FOH and BOH staff.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۱۳, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۱٦, ۲۰۲۲

Howdy Restaurant

ہوٹل انتظامیہ / ریستوران · 101-200 ملازمین - اسلام آباد

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Restaurant Branch Manager

Mei Kong Private Limited, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!