• Hands on experience of hiring call center agents.
  • Ensuring that proper call procedures are followed
  • Ensuring that confidentiality of customer information is maintained
  • Implementation of new working procedures in the operation process
  • Addressing the executives and team leaders about changes in a certain process
  • Checking that call quality is maintained
  • Making arrangements for training of new joiners and also of existing staff
  • Meeting with the clients in order to understand their needs
  • Coaching and motivating staff
  • Attending to the issues of the staff and trying to find a solution
  • Reviewing the performance of the staff

Skills set

  • Problem solving skills
  • Should be motivating in nature
  • Excellent telephonic skills
  • Must have training skills
  • Good knowledge about customer satisfaction
  • Impressive communication and interpersonal skills.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
6 سال (Preference would be given to those who have experience in call center management)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۱۲, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۱۱, ۲۰۲۱

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!