اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

Responsibilities:

  • Provide general support to calling client on their issues.
  • Update client records in the system, including notes about interactions.
  • Create and maintain reports about client interactions
  • Providing guidance about resources available for their facilitation.

Requirements:

  • Preferably female graduates with 2-3 years of experience of contact centers having excellent communication and computer skills, preferably multilingual with command on regional languages and comfortable working in day/night shifts are required.
  • Experience in the health care industry and acquaintance with technology-related platforms/call centers is essential

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۲۳, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۲۲, ۲۰۲۱
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

HumWell Pvt Ltd

صحت و تندرستی · 1-10 ملازمین - کراچی

Health Care

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Services Representative

Atrium Solutions Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
مئی ۰٦, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Services Representative

Atrium Solutions Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
مئی ۰٦, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Services Representative

MED CC Pvt. Ltd., لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Services Representative

All Star BPO, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۱ شائع ہوئی
تمام دیکھیں