Responsibilities:

  • Provide general support to calling client on their issues.
  • Update client records in the system, including notes about interactions.
  • Create and maintain reports about client interactions
  • Providing guidance about resources available for their facilitation.

Requirements:

  • Preferably female graduates with 2-3 years of experience of contact centers having excellent communication and computer skills, preferably multilingual with command on regional languages and comfortable working in day/night shifts are required.
  • Experience in the health care industry and acquaintance with technology-related platforms/call centers is essential

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۲۳, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۲۲, ۲۰۲۱

Multinet Pakistan

صحت و تندرستی · 1-10 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Services Officer / Dispatcher

All Sydney Tow Truck, لاہور, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Assistant Manager Customer Services

The Grand City, فیصل آباد, پاکستان
اپریل ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Pragmatic Services Pvt Ltd, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Consultant (L1)

Contour Software, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۲, ۲۰۲۳ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!