اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

  • Timely preparation of rates and quotes for customers and overseas agents.
  • Collaborate and build relationships with customers to strengthen service competitiveness
  • Chat response to customers
  • Email coordination with customers
  • Communicate timely correspondence back to customers, track and resolving any issues regarding product.

مہارتیں

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
30 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۳, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰۳, ۲۰۱۸
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ibex

بی پی او - کراچی

ppDelivering innovation for over 14 years, ibex. offers an integrated suite of services in a wide range of industrial sectors including but not limited to financial, telecommunications, marketing, human resources, retail, energy, travel, automobile, technology, healthcare and insurance industries to ...مزید پڑھیں

ملتی جلتی نوکریاں

Chat / Email Support Executive

Nextbridge (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
جون ۲۹, ۲۰۲۰ شائع ہوئی

Customer Support Officer - Japanese

Zech Technologies, لاہور, پاکستان
جون ۱۱, ۲۰۲۰ شائع ہوئی

Customer Support Specialist

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جون ۱۱, ۲۰۲۰ شائع ہوئی