اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

As a Technical Support Engineer, your purpose is to assist our customers. You will be responsible for providing technical support to customers via phone, web, email, chat and other support channels as required.

Key Responsibilities includes

• Initial assessment of urgency and business impact on all support helpline calls and emails

• Record internal and external client service requests, incidents and change requests into system and communicate ticket ID to client for their follow up

• Perform initial troubleshooting to identify the root cause by eliminating step-by-step possible root causes of the incident

• Follow standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appropriate internal teams

• Maintain overall ownership of clients issue and service, ensuring that they receive resolution within a committed SLA

• Perform comprehensive root cause analysis and advise how to avoid such incidents in the future

• Record incident resolution in system and communicate to all stakeholders

• Research, diagnose, troubleshoot and identify solutions to resolve customer issues

• Document knowledge in the form of knowledge base tech notes and articles:

• Knowledge of Web Servers Deployment i.e. jboss, wildfly, apache, oracle weblogic server, tomcat, node server etc.

• Knowledge of troubleshooting of OS (Unix/Linux, Windows server)

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
مستقل
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
2 Years
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۳۱, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۲۲, ۲۰۱۹
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

InfoTech Pvt Ltd

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 301-600 ملازمین - لاہور

Established in 1995, InfoTech is now a leading, and the fastest growing IT Knowledge Integration company. With deep business process knowledge, highly skilled resources and collaborative working culture we are committed to delivering Performance-centric Technology Solutions to our customer and help ...مزید پڑھیں

ملتی جلتی نوکریاں

Senior Customer Support Representatives (Software Specialist)

Contour Software, کراچی, پاکستان
اپریل ۰۵, ۲۰۱۹ شائع ہوئی

Cloud Operations Engineer

Crossover Market Inc, , پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۱۹ شائع ہوئی

Product Support Manager

Crossover Market Inc, , پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۱۹ شائع ہوئی

Customer Support Manager

Crossover Market Inc, , پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۱۹ شائع ہوئی
تمام دیکھیں