You will be responsible for taking calls of UK based customers, handling  enquiries in a professional manner while providing the highest level of customer service. It is your task to analyze the customers needs and to offer the appropriate choice of services according to their demands. Track, document and retrieve information, provide responsive and competent support, high level of quality, personal communication skills, dedication and telephone etiquettes will be the part of your job in the collective customer management process.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۲۷, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۰۹, ۲۰۱۹

Innovative Solution

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!