• Evaluate user engagement (e.g. click-through and bounce rates) and report on web traffic from all platforms.
  • Generate and promote SEO strategies, including optimizing keywords in content marketing projects.
  • Establish a cohesive strategy across all social networks to increase brand awareness.
  • Track emerging social media trends and tools to determine how they can be integrated into our company’s strategies.
  • Set up and nurture social media platforms and their specific communities and audiences.
  • Research and execute social media tools daily in support of clients’ social media strategy and update whenever necessary.
  • Deliver customer insights and make recommendations by performing data analyses and post-activity evaluations
  • Responsible for initiating and organizing mini-surveys to gather deeper customer insights on CRM related topics
  • Provide timely and accurate monthly reporting of KPI
  • Identify, recommend, and implement quality and efficient improvements to CRM processes.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۰۸, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۰۷, ۲۰۲۱

InstaKin

خدمات · 1-10 ملازمین - کراچی

InstaKin

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!