اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

Working in a Development and Operations team with application testing, deployment and support for a software solutions provider in the health sector. Technical competency in the following technologies is desirable but not mandatory:

- Microsoft SQL Server

- MS Win Server

- Microsoft Excel

- Zoho Support Desk

Team working and communication skills required, excellent spoken English including:

- Experience of working in a team oriented culture (desirable but not mandatory)

- Proving first line technical customer support

- Experience of service management tools including service desk, backup and reporting tools -

- Writing operational documents and following test scripts

- Provide exceptional customer service in person, via phone and email as appropriate

- Resolve help desk issues including troubleshooting hardware and software issues

- Candidate must be able to work under pressure

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۱۵, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
جون ۱۴, ۲۰۲۱
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

iSmile Dental Software Pakistan

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - لاہور

iSmile Dental Software is a UK based company, and have recently started operations in Pakistan. iSmile provides software solutions to the health sector around the globe.