Candidates who have experience in Customer Services Representative.

Requirements;

  •   Age: 20yrs-28yrs
  •   Gender: Female
  •   Education: at least Graduate 
  •   Duty Timings: 9:00 am to 05:00 pm

Skills:

  • Must have excellent command on computer and able to make reports on excel and drafting on MS word.
  • Have good knowledge of Quality assurance.
  • Strong phone contact handling skills and active listening.
  • Able to make 300 calls a day
  • Good communication skills and soft spoken.
  • Have a good attitude – should be committed to the work.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۰۴, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۰۳, ۲۰۲۱

IT Arena SMC-Private Limited

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - لاہور

IT Arena is a global leader in technology services and consulting. We enable clients to create and execute strategies for their digital transformation. From engineering to application development, knowledge management and business process management, we help our clients find the right problems to solve, and to solve these effectively. Our team of is differentiated by the imagination, knowledge and experience, across industries and technologies, that we bring to every project we undertake.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Services Representative

Prime Line Tech, اسلام آباد, پاکستان
مارچ ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

Adamjee Insurance Company Limited, لاہور, پاکستان
مارچ ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

Elite Envoys Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Consultant (L1)

Contour Software, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۲, ۲۰۲۳ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!