Responsibilities:

The main duties and responsibilities are as follows;

  • Translating marketing material from English to Italian and vice versa.
  • Facilitating communication between company and Italian speaking stakeholders/ vendors.
  • Acting as the main point of contact for Italian speaking clients.
  • Processing sales orders, payments and invoices.
  • Updating payroll journals in operating system.
  • Managing Italian Bank Account.
  • Ad Hoc project work as required.
  • Resolving any customer issues in a timely manner.

Skills / Competencies Required:

  • Fluency in Italian (both verbal and written) is mandatory.
  • 2 year’s administrative experience, ideally within a busy office environment.
  • Experience in Accounting or Sales will be considered a plus.
  • A high level of proficiency in Microsoft Office, especially in Excel is essential.
  • Fluency in English (both verbal and written) is mandatory.
  • Excellent Organizational and time management skills.
  • Able to sustain and excel in pressure building environment.
  • Minimum Bachelor's degree.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Sales and Marketing
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۲۳, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۲۲, ۲۰۲۱

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!