• Management of the CEO diary and appointments
  • Help CEO manage output workflow and office deadlines
  • Take and relay accurate and timely messages from telephone callers, and answer queries where possible
  • Collect and open all mail addressed to the CEO
  • Take minutes for all meetings.
  • Draft, type and dispatch all the CEO correspondence
  • Liaise with relevant individuals, external organizations etc, to arrange meetings prepare agendas and draft minutes
  • Maintain a comprehensive filing system
  • Co-ordinate CEO travel
  • Tabulate and retrieve CEO official expenditures and claims
  • Arrange local transportation when necessary
  • Some research, media relations and promotional work
  • Undertake any other duties as requested by the CEO

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۳, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۲, ۲۰۱۷

J Telemarketing

رابطہ مرکز · 601-1000 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

We know people want to work for a company that cares and we do. Corporate social responsibility has always been part of our heritage. We believe a company can only maintain success by making a valuable contribution to society. Getting involved in our local communities, giving something back to society and protecting the environment are activities driven by our people and supported by our culture.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!