•  Act as a first contact person of company to interact with customers. 
  •  Interact with customers’ for their queries / concerns.
  •  Ensures customers’ satisfaction with accurate info & procedures.
  •  Maintain a positive, empathetic and professional attitude toward customers at all times.
  •  Keep records of customer interactions, comments and complaints.
  •  Manage customer information material, i.e, maps, brochures etc
  •  Communicate with customers through postal/telephone & keep/maintain its record.
  •  Develop innovative ways to communicate the company message to existing customers.
  •  Support management in day to day activities.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
2 سال - 5 سال (Real Estate / Construction Industry)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۰۱, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۲۲, ۲۰۲۲

Joint Venture Management Company

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 1001-1500 ملازمین - اسلام آباد

joint venture management company

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative (CSR)

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

T XPERT, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Homazing, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tech Zync, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!