• Act as a first contact person of company to interact with customers.
  • Interact with customers’ for their queries / concerns.
  • Ensures customers’ satisfaction with accurate info & procedures.
  • Maintain a positive, empathetic and professional attitude toward customers at all times.
  • Keep records of customer interactions, comments and complaints.
  • Manage customer information material, i.e, maps, brochures etc
  • Communicate with customers through postal/telephone & keep/maintain its record.
  • Develop innovative ways to communicate the company message to existing customers.
  • Support management in day to day activities.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
30 - 45 سال
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
کیریئر کی سطح:
سربراہ شعبہ
تجربہ:
7 سال - 15 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۲۱, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۲۰, ۲۰۲۳

Joint Venture Management Company

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 1001-1500 ملازمین - اسلام آباد

joint venture management company

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!