As a Technical Support Specialist, you will serve as the main point of contact for issues and questions about KeepTruckin. You will not only be responsible for providing world-class assistance, but will also have the opportunity to define KeepTruckin’s support processes and work with our team to develop and scale the Technical Support function.

Responsibilities:

  • Email, Chat and Voice Support - Answer inbound inquiries coming through KeepTruckin’s support hotline, live chat feature or support email address during Pacific Standard Time business hours.
  • Customer Service Analysis - collect customer support requests and bugs and relay findings to the product and engineering teams to address these issues.
  • System Evaluation - valuate our existing tools and work with engineering to develop tools to enable this function to scale.

Qualifications:

  • 2+ years in customer service or developing support material
  • Natural instinct to empathize with users
  • Strong analytical skills
  • Excellent verbal and written communications Skills
  • Native or bilingual spoken and written Spanish Skills
  • Natural self-starter

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Customer Support
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
21 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
ایک سال سے کم - 10 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۰۴, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۰۱, ۲۰۱۸

Motive

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!