1.    Plan and coordinate administrative procedures and Systems and devise ways to streamline processes

2.    Recruit and train personnel and allocate responsibilities and office space

3.    Assess staff performance and provide coaching and Guidance to ensure maximum efficiency

4.    Ensure the smooth and adequate flow of Information within the company to facilitate other Business operations

5.    Manage schedules and deadlines

6.    Monitor inventory of office supplies.

7.    Monitor costs and expenses to assist in budget preparation

8.    Oversee facilities services, maintenance activities and tradespersons (e.g electricians)

9.    Organize and supervise other office activities (recycling, renovations, etc.)

10.  Ensure operations adhere to policies and regulations

11.  Keep abreast with all organizational changes and Business developments

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
ڈگری کا عنوان:
Ex Army Personal Would be Preferred
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۰۸, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۰۷, ۲۰۱۸

Khalis Group

تعمیراتی · 601-1000 ملازمین - ٹھٹھہ

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Admin Manager

ROZEE.PK, سیالکوٹ, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Manager

The Grand City, فیصل آباد, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Manager

Al-Khair Gadoon Ltd, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مارچ ۳۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Manager

اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!