• Handling incoming calls and other communications.
  • Assist with day to day operations of the HR functions and duties
  • Process documentation and prepare reports relating to personnel activities
  • Greeting clients and visitors as needed.
  • Updating paperwork, maintaining documents and word processing.
  • Organizing travel by booking accommodations and reservations needs as required.
  • Update and maintain databases such as mailing lists, contact lists and client information
  • Retrieve information when requested
  • Providing clerical and administrative support to Human Resources, Account executives.
  • Compiling and updating employee records (hard and soft copies)
  • Provide clerical and administrative support to Human Resources executives

Requirements:

  • Proven experience as an Office Assistant or relevant human resources/administrative position preferable.
  • Fast computer typing skills (MS Office, in particular)
  • Strong communications skills

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۲۲, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۲۲, ۲۰۲۰

Khurram Electronics

برقیات · 51-100 ملازمین - لاہور

pWe deal in cash and installment sale of all electronics items./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Office Assistant

Multi Manufacturers Limited, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Assistant

S&S Tiles, لاہور, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Assistant

APSol, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Assistant

SinoPak Consultancy, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!