1.    Plan and coordinate administrative procedures and Systems and devise ways to streamline processes2.    Recruit and train personnel and allocate responsibilities and office space3.    Assess staff performance and provide coaching and Guidance to ensure maximum efficiency4.    Ensure the smooth and adequate flow of Information within the company to facilitate other Business operations5.    Manage schedules and deadlines6.    Monitor inventory of office supplies.7.    Monitor costs and expenses to assist in budget preparation8.    Oversee facilities services, maintenance activities and tradespersons (e.g electricians)9.    Organize and supervise other office activities (recycling, renovations, etc.)10.  Ensure operations adhere to policies and regulations11.  Keep abreast with all organizational changes and Business developments 

مخصوص کام

  • Admin

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
تجربہ:
5 سال - 10 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۰۷, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۰٦, ۲۰۱۸

Lahore Garden

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 11-50 ملازمین - لاہور

Premium Housing

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Admin Manager

ROZEE.PK, سیالکوٹ, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Manager

The Grand City, فیصل آباد, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Manager

Al-Khair Gadoon Ltd, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مارچ ۳۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Manager

اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!