We are looking for a Call Canter Manager to join our Company! As the Call Center Manager, you will be responsible for planning and implementing strategies and operations of our call center. We would prefer someone who has already worked in the travel industry. And have good experience managing inbound and outbound calls and team

Duties and responsibilities:

  •  Manage the call center to achieve quantitative and qualitative objectives
  •  Plan and implement the overall strategy
  •  Track and measure productivity and compare to benchmarks
  •  Offer solutions for improvement
  •  Identify bottlenecks and suggest solutions
  •  Manage and train other call center staff
  •  Ensure employee satisfaction
  •   Build relationships with staff and clients
  • Create a welcoming and motivating environment for employees
  • Oversee the call center altogether Call Center Manager requirements
  • Minimum of 06 years of management experience
  •  University degree preferred
  •   Experience in shared and dedicated environment
  • Proficient in MS Office for documentation
  • Customer-centric behavior
  • Strong people management and development skills
  •  Ability to mentor, coach and motivate others
  •  Strong communications and presentation skills 
  • Excellent in spoken English

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۱۵, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
جون ۱۴, ۲۰۲۲

LALA Group of Companies

سفر / سیاحت / ذرائعِ نقل و حمل · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

Lala International Travel & Tours is a group of experienced and highly trained personnel aimed to provide unmatched services in the field of Hajj, Umrah, and tourism. Our dedicated team exhibits reputed capabilities along with the prime values of candor and integrity. With Lala Group of Companies, our clients can expect transparency in all our business dealings.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Manager

HR WAYS (PRIVATE) LIMITED, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Manager / Supervisor

Binary Nest Solutions, کراچی, پاکستان
مارچ ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!