·       Analyze and coordinate daily department activities to achieve established goals.

·      Maintain department calendar and ensure to meet deadlines.

·       Prepare meeting agenda, schedule department meetings and distribute minutes.

·       Coordinate and organize department related special events.

·       Assist in budget preparation and expense management activities.

·       Assist Head of Departments in scheduling conference calls and making travel arrangements.

·       Maintain all department information confidential and secure.

·       Respond to work requests from department staffs in timely and accurate manner.

·       Assist Head of Departments in preparing and maintaining meeting materials, business presentations and other department files.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Kamahan Lidher, لاہور, پاکستان
جنس:
مرد
عمر:
24 - 30 سال
تعلیم:
ماسٹرز صرف
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۱٦, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۲۹, ۲۰۱۹

Lahore Leads University

خدمات · 1-10 ملازمین - لاہور

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!