To take responsibility for being the first point of contact for all callers to the Company also ensuring to meet the requirements of a PA to the business manager and ensuring that a high quality of service is delivered at all times.To establish, develop and maintain effective working relationships with all work colleagues to ensure a ‘one team approach’ to the delivery of the Company`s performance standards and the business objectives.Liaise with colleagues in local offices, contractors and other partner agencies as appropriate to resolve enquiries. Fluency in English speaking and writing with excellent knowledge of drafting shall be a plus.

مخصوص کام

  • Manage incoming and outgoing calls
  • Maintain daily activity report
  • Etc

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۰, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۰۹, ۲۰۱۷

Magnum Enterprise

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - کراچی

Security Surveillance Solutions Provider

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Relation Officer

Callify SMC Pvt.Ltd, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Relation Officer

Life Bridge Group of Companies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Relation Officer

Callify SMC Pvt.Ltd, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Guest Relation Officer

Nirala, لاہور, پاکستان
اپریل ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!