We are looking for a skilled Call Center Manager who can lead our representatives to better performance and improve service quality. The Call Center Manager will assist in establishing call centre objectives, provide representatives with opportunities to expand their knowledge of services, products, and troubleshooting techniques, analyze call centre data, and focus on improving performance and processes in an effort to better support customers. You should have exceptional communication, interpersonal, and customer service skills, as well as comprehensive knowledge of company policies and offerings.

To be a successful Call Center Manager, you should be focused on improving your team of representatives and call center practices. You should be observant and detail-oriented and possess an understanding of the business, the services, and the issues representatives are facing on the floor.

Location: Lahore (Shaheen Complex)

Excellent Urdu & English Communication Skills

Gender: Male & Female

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Bachelors
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
3 سال - 4 سال (Customer Service)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۲۰, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
جون ۱۹, ۲۰۱۹

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Manager

HR WAYS (PRIVATE) LIMITED, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Manager / Supervisor

Binary Nest Solutions, کراچی, پاکستان
مارچ ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Professional HRM Servies, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!