• Lead and motivate the call center team to optimum performance levels to achieve agreed targets contributing to the company's objectives.
  •  Provide clear and concise direction, support and guidance to the team through effective coaching, and leadership.
  • Manage performance through regular, effective reviews, addressing performance issues.
  • Make improvements to enhance the Customer experience or improve operational efficiency.
  •  Act as a role model to others whilst striving to achieve high standards of performance.
  • Keeping up to date with business development and product guidelines
  • Manage day-to-day line activities, priorities and make risk/impact assessments within existing processes and procedures.
  • Ensure attendance of all agents and retention targets are achieved

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 4 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۲۷, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۰, ۲۰۲۱

Marham

صحت کی نگہداشت / ہسپتال / طبی · 50+ ملازمین - لاہور

Marham is Pakistan's most trusted platform to Find, Book and Consult Doctors. It provides online video consultation, Book your appointment on one click, 12/7 best customer services, Online medicine delivery, Lab tests home sampling, Special deals, Free forum where specialists answer your queries within minutes.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Team Lead

HHH Digital, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Team Lead - Call Care Center

Trans World Associates (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!