We are looking for a Call Center Representative that will be the liaison between our company and its current and potential customers.

  • The successful candidate will be able to accept ownership for effectively solving customer issues, complaints and inquiries; keeping customer satisfaction at the core of every decision and behavior.

Responsibilities

  • Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner
  • Follow communication “scripts” when handling different topics
  • Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives
  • Seize opportunities to upsell products when they arise
  • Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile
  • Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way
  • Meet personal/team qualitative and quantitative targets

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۰۸, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۰۷, ۲۰۲۱

Mashkraft

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - لاہور

Mashkraft is a technology offering firm specializing in mobility solutions, web apps and eCommerce products.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Representative

Maxx Marketing, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

4X Technologies, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Royal Digital Agency, لاہور, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!