• To maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times
  • Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
  • To communicate with customers through various channels and maintain the record of all complaints.
  • Knowing company products inside and out so that you can answer customer queries and questions
  • To keep the records of customer complaints, Interactions, transactions, and comments and report the same to the Zonal office.
  • To give after-sale services to the customers

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۷, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰٦, ۲۰۲۱

Master Tiles & Ceramic Industries Limited

(FMCG) تیزی سے آگے بڑھنے والی اشیاء · 2001-2500 ملازمین - راولپنڈی

ppMaster Beverages and Food Limited/p/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Officer

MoreUp (Private) Limited, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مارچ ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Officer

Master Tech, لاہور, پاکستان
مارچ ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

United Bank Limited (UBL), , پاکستان
مارچ ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

NumbTec, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!