• Responsible to handle complaints in his zone.
  • Keep office record and maintain all office correspondence with head office after approval on zonal in charge/Assistant Manager.
  • Must have knowledge of company products so that He/She can handle customer inquiries and respond to customer questions in the best possible manner.
  • To communicate and coordinate with colleagues for smooth functioning routine work.
  • Providing feedback on the efficiency of customer processes.
  • In case of emergency, Zonal in Charge can assign him at cutomer Site.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۱۹, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۸, ۲۰۱۹

Master Tiles & Ceramic Industries Limited

(FMCG) تیزی سے آگے بڑھنے والی اشیاء · 2001-2500 ملازمین - راولپنڈی

ppMaster Beverages and Food Limited/p/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Officer

Orient Overseas Container Line Limited, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

T XPERT, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Homazing, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tech Zync, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!