اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

  • Taking ownership of customers issues and following problems through to resolution
  • Delivering a comprehensive service to enquiring customers
  • Keeping a record of customer interaction and details of actions taken
  • Supervise day-to-day operations in the customer service department.
  • Create effective customer service procedures, policies, and standards.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
ڈگری کا عنوان:
MBA/Engineering
کیریئر کی سطح:
سربراہ شعبہ
کم از کم تجربہ:
8 سال (Experience in Manufacturing Industry/Electronics Industry/Paint Industry)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۷, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰٦, ۲۰۲۱
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

Master Tiles & Ceramic Industries Limited

(FMCG) تیزی سے آگے بڑھنے والی اشیاء · 2001-2500 ملازمین - گجرانوالہ

ppMaster Beverages and Food Limited/p/p

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Care Executive

Resource Service Group (RSG), لاہور, پاکستان
جون ۰۵, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Care Executive

Dany Technologies, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جون ۰۸, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Care Representative

Property Channel Private Limited, لاہور, پاکستان
جون ۰۹, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Care Representative

H-Tech Supports, لاہور, پاکستان
جون ۰۷, ۲۰۲۱ شائع ہوئی
تمام دیکھیں