• Determine customer service quality standards by studying outbound and inbound calls.
  • Have a strong check on calls and Emails made by representatives and give them feedbacks accordingly.
  • Provide feedback to Manager and CEO by monitoring calls and emails.
  • Evaluate customer service approaches by rating the effectiveness of service representatives providing quality ratings

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۰۴, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۰۳, ۲۰۲۰

Karma Software Solutions

خدمات · 11-50 ملازمین - لاہور

Looking for cutting-edge solutions, whether you are a startup, global organization, or an established brand? With 50+ software engineers and IT experts, we can make it possible for you.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Quality Assurance Engineer

Nessovo, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Quality Assurance Manager

Sayyed Healthcare Limited, فیصل آباد, پاکستان
اپریل ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Manager Quality Assurance

First American Corporation (Pvt) Ltd., سیالکوٹ, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Quality Assurance Officer - Clinical

AH Consulting, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!