• Respond promptly to customer inquiries
  • Handle and resolve customer complaints
  • Obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries
  • Pitches ideas for improving customer care
  • Makes recommendations to management to improve customer experience

مہارتیں

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۰۱, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۰۴, ۲۰۱۸

MBin Global Inc

ترقیِ کاروبار · 11-50 ملازمین - سیالکوٹ

We at MBin Global believe in strengthening small businesses and know that our success is a direct result of our ability to consistently deliver the highest quality business solutions combined with outstanding client service. A teamwork approach that draws upon the collective talents and experience of our global professionals and considerable corporate resources to provide skilled, cost-effective, and targeted solutions. We strive to exceed our client's expectations yet meeting each client’s unique needs. Whether our client is a start-up business or a Fortune 1000 company. We are committed to their success in both regional and global markets. "We are your Global Commerce Partner" Our Corporate Structure Sourcing Division Commerce Division Marketing Division 3PL Services Division IT Solutions Division

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Officer

iQualify UK, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

Al-Khair Gadoon Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

iQualify UK, ملتان, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!