Responsible for acting as a liaison between customers and companies. Assists with complaints, orders, errors, account questions, billing, cancellations and other queries:

  • Act as a company gatekeeper.
  • Greet customers warmly and assertion problem or reason for calling.
  • Resolve customer complaints via phone or e-mail.
  • Use telephone line and e-mails to reach out to customers and verify account information.
  • Assist with placement of orders, refunds or exchanges.
  • Advise on Company information.
  • Suggest solutions when a product malfunctions and assist accordingly.
  • Attempts to persuade customer to reconsider cancelation. 
  • Work with customer service manager to ensure proper customer service is being delivered. 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۱۷, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۱٦, ۲۰۱۸

Medina Freshways

اشیائے خوردونوش · 11-50 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

The business was originally started in 1980 by Sardar Hussain and his family and in 1992 Medina Dairy Ltd was established to focus on the supply of milk and bread operating from depots across London and Birmingham.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Executive

Taxol Services, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

GCS Private Limited, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

GCS Private Limited, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

Sanabel Ventures, لاہور, پاکستان
مارچ ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!