• Take customer calls and provide accurate, satisfactory answers to their queries and concerns
  • Call clients and customers to inform them about the company’s new products, services and policies
  • Guide callers through troubleshooting, navigating the company site or using the products or services
  • Review customer or client accounts, providing updates and information about billing, shipping, warranties and other account items
  • Collaborate with other call center professionals to improve customer service
  • Help to train new employees and inform them about the company’s customer management policies.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۱۴, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۳, ۲۰۲۲

Mega Success

تعلیم و تربیت · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Care Representative

PNY Trainings, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Representative

PNY Trainings, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Officer

EFU Life Assurance Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Officer

United Bank Limited (UBL), ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
فروری ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!