Attracts potential customers by answering product and service questions; suggesting information about products and services. Maintains customer records by updating record list. Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution. Effective verbal and written communication at all levels.

مہارتیں

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
عمر:
20 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
ڈگری کا عنوان:
Bachlors
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
2 سال - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۰۸, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۰۷, ۲۰۱۸

Milestone Supermarket

پرچون · 51-100 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Care Representative

PNY Trainings, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Officer

EFU Life Assurance Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Officer

United Bank Limited (UBL), ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
فروری ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MobitSolutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!