Inbound Manager should lead our representatives to better performance and improve service quality. He/She will assist in establishing call center objectives, provide representatives with opportunities to expand their knowledge of services, products, and troubleshooting techniques, analyze call center data, and focus on improving performance and processes in an effort to better support customers.

Key Responibilities:

  • Ensure staff members are achieving desired service levels and taking corrective action, as needed.
  • Prepare reports and analyzing call center data to improve processes, ensure resources are properly allocated, and maximize efficiency and customer satisfaction.
  • Hire, train, coach, and lead call center representatives as they provide support for customers.·        
  • Answer representative’s questions, guiding them through difficult calls or issues, diffusing angry customers, or handling issues that cannot be fielded by representatives.
  • Assist other management team members in identifying trends and establishing call center goals.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Model Town, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
3 سال - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۰۱, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۱۴, ۲۰۱۹

Milvik Mobile Pakistan

ٹیلی کمیونیکشن/آئی ایس پی · 301-600 ملازمین - لاہور

Milvik Mobile Pakistan

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Office Boy

Awidsoft, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Cleaner

Bloom Events, اسلام آباد, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Cleaner

Airmen Golf Club & Recreational Park, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Boy Supervisor

Cosmic Institute, ملتان, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!