The Customer Support Specialist will provide support for customers by answering inbound calls or calling back the customers,  responding to support tickets, the CSS will attempt to quickly diagnose issues and resolve the problem or escalate as needed.

Main Responsibilities:

  • Attend customer calls, prioritizes and responds to customer issues by phone, email and remote support tools.
  • Trouble shot and resolves customer technical issues to the customer’s satisfaction
  • Escalate un-resolved issues to higher technical team for solution of the cases or development as needed.
  • Setup new and existing accounts and installation of Back office/POS and merchant services with other devices that are compatible with our products.
  • Utilizes product knowledge to describe functions, features and details to customers over the phone.
  • Performs other administrative duties and special projects associated with Customer and Technical support.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال (Prior call center/support experience in an IT or technical field preferred.)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۲۱, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۲۰, ۲۰۱۸

Modisoft Pvt Ltd

فن تعمیر / اندرونی آرائش · 11-50 ملازمین - کراچی

pModisoft Pvt Ltd/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Specialist

Ali International, کراچی, پاکستان
اپریل ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

iQualify UK, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Talk Agent, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!