1. Acting as a first point of contact dealing with correspondence and phone calls
  2. Managing diaries and organizing meetings and appointments, often -controlling access to the manager/executive
  3. Managing all the social networks i.e Facebook, Instagram, Twitter etc and report back to CEO
  4. Organizing events and conferences
  5. Reminding the manager/executive of important tasks and deadlines
  6. Should have good communication skills and computer knowledge.
  7. Should perform any other task given by the management.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۲۳, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۲۳, ۲۰۱۹

Mohkaab

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

Established in 2008 in UK, Working with Amazon and eBay. A branch office in Lahore Pakistan is established in 2014, A Division of Links Wholesale and BisLinks®, rapidly growing it's operations from e-commerce to a Software house. Transforming Expectations to Reality.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!